Sunday 9 November 2014

Maklumat Mula Bocor !

TERKINI: Sekali lagi maklumat bocor. Hari ini 1 dunia menyaksikan bahawa Amerika laknatullah berada di dlm ketakutan kerana kes kehilangan MH 370 dan pesawat MH 17 yg ditembak jatuh oleh pesawat tempur MIG 29 UKRAINE didalangi oleh Amerika dan Yahudi laknatullah !!!

Amerika sekarang ni sedang bermesyuarat sulit di white house dgn PM Belanda, Britain dan Australia bagi membuat perjanjian sulit dan mahu berbaik-baik dgn kerajaan Russia dan China. Manakala kes MH 370 akan dijadikan misteri yg tiada jawapan noktah dan kes MH 17 tidak akan di bawa ke mahkamah antarabangsa dan mungkin akan di dakwa di mahkamah Malaysia kerana Mahkamah antarabangsa mengetahui dan takut utk mengheret dalang sebenar kes ini. Manakala kes MH 17 telah pun mendapat jawapan noktah yg mana UKRAINE akan didakwa dan disabitkan ke atas kesalahannya menembak jatuh pesawat MH 17.

Kita tgk apa tindakan Russia dan China dlm hal ini. Untuk maklumat semua, Amerika laknatullah sedang mengelupar kerana Russia dan China mempunyai pesawat tanpa pemandu yg lebih maju dari negaranya dan mempunyai kekuatan ekonomi yg kukuh jauh lebih kuat.

Jahanam Amerika dan sekutu-sekutunya !!!


Kapten Tengku Sharifah Sofia TERKINI: Kerajaan Belanda yg mengetuai misi siasatan pesawat MH 17 melaporkan pada media antarabangsa bahawa mereka tidak dapat mencari baki 9 mayat yg berada di pesawat MH 17.

Ni jawapannya: 9 mayat tersebut mmg tidak akan jumpa sampai bila-bila kerana mereka semua ini adalah agen perisikan Amerika laknatullah yg masih hidup dan sedang diburu oleh negara Russia dan Jerman. Harap maklum  



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright Teori Konspirasi Sharifah Sofia (SS) All Rights Reserved
Powered by Alat Rekaman
ProSense theme created by Dosh Dosh and The Wrong Advices.
Blogerized by Bonard Alfin Forum Distorsi.