Tuesday 9 December 2014

Kes MH370 & MH17 Akan Ditutup Tahun Hadapan? CASE CLOSE?




TERKINI: MH 17 (9.12.2014)

Serpihan terakhir MH 17 dlm perjalanan dan dijangka sampai di Belanda pada 09 December 14 ini iaitu hari Selasa pagi ini.

Pasukan Penyiasatan yg diketuai oleh Belanda bersama Ukraine, Australia, Belgium dan Malaysia akan memulakan penyiasatan punca nahas pesawat MH 17.

Jawapannya: Russia dah lama mulakan penyiasatan dan bukti-bukti gambar serta satelit menunjukkan terdapat 2 Pesawat Tempur MIG 29 Ukraine mengekori dgn rapat pesawat MH 17 sebelum ditembak lalu jatuh dan meletop. So apa nak cakap lagi.... bukti dah jelas. Ada org cakap Najib Razak diugut oleh Obama mengenai isu MH 370 & MH 17 supaya menyembunyikan fakta sebenar kpd seluruh rakyat M'sia.

Tak payah tunggu lama dah ada pun family yg saman Ukraine dan M'sia. Hope keluarga mangsa MH 370 & MH 17 juga turut berbuat demikian sbb dpt maklumat kes ini akan ditutup tahun hadapan dan satu kes baru lagi besar akan muncul sedang dirancang oleh Obama laknatullah sekaligus org akan melupakan kes tersebut.

Harap maklum.


Kapten Tengku Sharifah Sofia Amerika dan Yahudi dalang utama kes MH 370 & MH 17.

Manakala utk kes MH 370, Austalia dilantik oleh Obama utk menjadi pelakon utama. Utk kes MH 17 pulak Belanda dilantik untuk menjadi Pelakon Utama.

Ukraine pulak dilantik menjadi agen risikan FBI dan CIA utk kes MH 370 & MH 17

Manakala Malaysia dijadikan kambing hitam dan menjadi pak turut serta bersubahat menyembunyikan fakta sebenar kes MH 370 & MH 17 kepada seluruh rakyat M'sia terutama sekali semua waris keluarga yg terlibat.

Harap maklum


---------------------------------

Kapten Tengku Sharifah Sofia Ada org tanya kenapa kes MH 370 & MH 17 akan ditutup secara perlahan-lahan dan satu magic show akan dibuat Najib Razak nanti dan bukannya satu teori mahupun spekulasi.

Ni jawapannya: Jika kes MH 370 & MH 17 dibuka juga dan diakhir cerita ini akan terbongkar cerita sebenar siapa punya angkara malah M'sia juga terbabit kerana cuba menyembunyikan fakta sebenar kes. Justeru dari diketahui oleh dunia dan rakyat M'sia satu ' magic show ' akan dipertontonkan. Kalau tak percaya tunggu dan lihat...

Pendekatan terbaik mulakan saman pihak-pihak terbabit. Itu jalan terbaik sebelum kes ini akan hilang dan lenyap begitu saja.

Harap maklum


---------------------------------

Jaja Roslan Sy jarang nk komen ni kak.maaf bertanya.Kak sofia.x bole ke kalau rancangan yg obama nak buat tu kite halang?means kerajaan halang atau bersedia?means merancang sesuatu untk mempertahankn negara?benda yg dah lepas tu kite dah x bole nk buat ape dah walaupun kite tau siapa dalangnya.ni untk yg masa akan dtg.adakah ia masih melibatkn pesawat komersial?kesian manusia x bersalah terkorban.sy amik berat sebab ibu bapa sy selalu terbang kesana kemari dlm dan luar negara setia bersama malaysia airlines.semoga kak sofia dan kite semua di lindungi allah.insyallah. Kapten Tengku Sharifah Sofia

---------------------------------

Kapten Tengku Sharifah Sofia Jaja Roslan : Rancangan Obama tu kita semua boleh gagalkan dgn cara seluruh umat Islam khususnya rakyat M'sia berdoa secara istiqamah pada Allah s.w.t agar menggagalkan rancangan Obama laknatullah !!!

Mengenai pesawat tu rasanya dah tiada kot sbb kes baru yg lebih besar akan muncul. Setakat ni ada 3 kes besar yg berada di dlm radar sulit Sharifah Sofia Syed Rashid

Salah satunya yg telah terbocor dgn sendirinya ialah Obama sedang merancang utk cuba mengaitkan m'sia dgn keganasan militan Islam pelampau dgn cuba mengaitkan dgn ISIS dan Al-Qaeda. 2 lagi belum boleh didedahkan.

So dgn cara ini saja Obama cuba menekan dan menakut-nakutkan Najib Razak yg dikasihi sekaligus utk menunjukkan kpd dunia luar yg M'sia mmg pusat melahirkan keganasan militan Islam.

Harap maklum


---------------------------------

Jaja Roslan Terima kasih kak sofia atas penjelasan dan info.alhamdulillah sy sedikit lega dan akan jd kuat seperti kak sofia dan ibu bapa sy untk tidak takut dgn ancaman luar.allah akan sentiasa dgn kite kalau kite ingatnya dan sentiasa berdoa.insyallah sy akan sentiasa titip kan doa untk kesejahteraan malaysia dan islam di setiap solat ku.

Sy pon bukan minat dgn agenda politik ni.tp ini dah melibatkn nyawa org awam.saudara islam kita.sedih bila seseorng yg tahu akan kebenaran x nk tegak kan kebenaran.mmg betul mungkin di luah mati mak di telan mati anak.tp fikirkn jgk kesannya jika dia terus berdiam diri.
Harap kak sofia n team terus cekal untk mencari gali rahsia dan bukti. Kapten Tengku Sharifah Sofia salute u!


---------------------------------

Kapten Tengku Sharifah Sofia Cik Puan Julita mmg ramai yg layak ganti Najib Razak tapi masalah sekarang ni team-team Muhyiddin tak berjaya dan tak berani serta gagal utk menekan Najib agar turun segera dari takhtanya secara terhormat pd perrhimpunan agung UMNO di PWTC baru - baru ini 

Ini kerana Najib Razak pandai memainkan peranan dgn cuba mengalihkan perhatian perwakikan dgn isu ' Akta Hasutan '. Secara tak langsung perwakilan terus terlupa dan bersatu padu. Magic show Najib yg dipelajari dari Obama ini akan diteruskan dlm kes MH 370 & MH 17.

Tapi dlm masa yg sama sedap juga tgk Tun sekolahkan Najib kerana bacul dan penakut utk membawa isu TPPA dan IMDB dlm perhimpunan tersebut.

Harap maklum 


---------------------------------

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright Teori Konspirasi Sharifah Sofia (SS) All Rights Reserved
Powered by Alat Rekaman
ProSense theme created by Dosh Dosh and The Wrong Advices.
Blogerized by Bonard Alfin Forum Distorsi.