Thursday 4 December 2014

MH370, MH17 Dan Persidangan UMNO

Persidangan UMNO 2014 dah pun berakhir. Media-media tanah air sibuk fokus tentang akta hasutan dan seolah-olah ianya menjadi isu pokok yang sangat penting mendahului isu - isu yang lain.

Kita rakyat Malaysia nak tanya Najib Razak selaku Perdana Menteri Malaysia kenapa

(1) Isu pesawat MH 370
(2) Isu pesawat MH 17
(3) Isu Kebanjiran warga asing

Masih belum terjawab, tidak difokuskan, tidak menjadi isu utama malah seolah-olah ketiga-tiga isu di atas makin terpinggir dan tiada pembelaan dan akhirnya akan hilang lenyap begitu saja.

Tahun 2014 akan melabuhkan tirai sedikit hari lagi dan kita semua akan memasuki tahun 2015 yg bakal mencabar. Amat sedih dan malang kerajaan yg dipimpin oleh Najib Razak hanya berani dan lantang berkokok di tempat sendiri tetapi bacul dan tunduk diam 1000 bahasa bila berada dipersada dunia.

Perniagaan francais yg dtgnya dari Amerika dan Yahudi semakin membiak dan kukuh di seluruh pelosok tanah air. Kenapa kerajaan kita membiarkan ini berlaku. Malah warga asing yg sudah byk membiak dan beranak pinak di M'sia byk meluaskan empayar perniagaan tanpa lesen sekaligus membunuh ekonomi orang melayu bumiputra. Ini yg dilaungkan UMNO Hidup Melayu... Haaakkkktuuuiii !!!

Bermula tahun 2015 nanti, bersiap sedialah wahai semua rakyat M'sia untuk menghadapi era kegelapan yg amat pahit lagi pedih ini di tanah air sendiri.


Kapten Tengku Sharifah Sofia PERHATIAN: Kesemua keluarga mangsa pesawat MH 370 dan MH 17 tidak akan mendapat pembelaan yg seadilnya malah kes MH 370 & MH 17 telah dirancang untuk ditutup dan kes besar akan muncul tidak lama lagi. Isu kebanjiran warga asing yg tiada kesudahan ibarat bom jangka yg menunggu masa untuk meletop !!!

Kesimpulannya kita kena bersiap sedia dari skrg menuju zaman kegelapan dan penindasan.

Harap maklum !!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Kapten Tengku Sharifah Sofia TERKINI: Sedikit masa lagi kita akan dapat tahu siapakah 2 rakyat M'sia yg telah pum duit ke Russia utk siasat kes MH 370 & MH 17. Kalau nak harap kerajaan M'sia di bawah pimpinan Najib Razak mmg tak akan kesudahan ceritanya.

Sedikit masa lagi dgn izin Allah kita juga akan dpt tahu kandungan sulit pertemuan tertutup empat mata ketika kunjungan obama laknatullah ke M'sia berjumpa dgn najib nanti.

Harap maklum  

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kapten Tengku Sharifah Sofia Ramai yang tak percaya dan mempertikaikan.... tak apa kita tunggu dan lihat bagaiamana kes MH 370 dan MH 17 akan ditutup secara tidak nampak dan hanya akan dikeluarkan kadang-kadang saja.. dan akhirnya kes ini akan hilang dan lenyap begitu saja. Tak percaya kita tunggu dan lihat ??? Tak perlu berhujah dan bergaduh sesama kita sebab maklumat dah bocor bahawa kes MH 370 dan MH 17 akan ditutup oleh kerajaan M'sia sbb jika dibuka juga satu dunia akan tahu siapa dalang-dalang yang terlibat termasuk Malaysia sendiri sengaja menyembunyikan fakta dan bersubahat dlm kes MH 370 dan MH 17. Harap maklum !!!!!!



0 comments:

Post a Comment

 
Copyright Teori Konspirasi Sharifah Sofia (SS) All Rights Reserved
Powered by Alat Rekaman
ProSense theme created by Dosh Dosh and The Wrong Advices.
Blogerized by Bonard Alfin Forum Distorsi.